Dies irae


Érgome unha mañá do leito
envolto no soño precedente,
Oniria xa vai embora
e comezo a sentir o meu corpo
coma decote, aterro no agora.

Exaudi orationem meam

Envólvenme redes de morte
cando prendo as noticias,
días grises de bágoas
dunha impotencia superlativa
de querer poder cantar victoria

Lacrimosa dies illa

Abro a xanela e vexo o novo sol
que nace só por insultarnos
a primavera non entende de virus
a súa exuberancia insulta ó
xénero humano descaradamente

Quidquid latet, apparevit

Se tan só somos flor dun día
quero voltar a pechar os ollos
alí onde o cerebro e a química
me evaden de toda ruína
antes de caír no sono eterno

Lux perpetua luceat eis

Fareime aliado da noite
e pregarei de xeonllos
para que caia a miña soberbia
ser vítima expiatoria, por todos
pero coido que, xa non funciona así

Preces meae non sunt dignae

Serei forte na debilidade
que non hai primavera
se antes non houbo inverno
que o meu descanso
aínda non se convirta en eterno

Gere curam mei finis

A tristura e a soedade tornará
en ledicia e festa grande
e brindaremos todos xuntos
ao arredor do lume ancestral
á espera do novo solsticio

Ne me perdas illa die

Todo será fartura e plenitude
e viviremos en comuñón
coas bestas e as feras do monte
renovaremos o pacto do arco da vella.
Non haberá máis pranto nin tristura.

Tantus labur non sit cassus

Non me espertedes.

Praestas me Domine requiem aeternam.


Dona eis requiem.


Sempiternam



Comentarios

Entradas populares