Do Retórico

Busco a beleza nas musas
as que inspiran ó compositor
cando tece as notas 
no pentagrama,
trazos no ar.

Esborrancho pensamentos 
que se enredan no
fume da nebulosa
de seres lonxanos.

Camto melodías, 
sinfonía de tolemias.
Procuro o éxtase. 
Mato o tempo, que
escorrega, 
entre catro paredes
vermellas. 

Asubío alalás.
Vou acompasando
a estrofa cuántica, e 
amarro sentires
que se queren suicidar.

Versos de Maio,
 van caíndo
por unha folla 
adiante
mentras imaxino
se haberá alguén
que, neste intre
pense en min. 

Só un intento por saber
se inútiles foron 
aqueles momentos.
Se só foran xustos, 
ou necesarios. 

Cara ónde marchou
o que era a beleza?

A ocasión de sentir que, 
unha forza incomprensible
nos fixo por xuntar.
Que tola foi a romería, 
e pasou, ó acabar o día.

Pero quén dera  o meu, 
case todo, 
por entrar dentro de tí
pero non o sabías. 

Ou é que xa perdín?

Beleza e musa, 
e canción, e estrofa
e rima, e ritmo 

A miña belza...

Non fun quen de 
descifrar
as túas rarezas, 
que son, tamén
ás veces miñas.

Nunca sei porlle fin
ás historias,

nunca sei deixar ir, 
cando eu non me fun

É que non o sabías?

O meu corpo tira por tí,
quéimasme tanto
que xa non sei se 
foi cousa de Deus, 
ou do mesmo demo,
darte paso no meu, 
sentir, pensar, vivir.

Non sei si son dono do meu,
ou se o teu enigma bateu en min
tan forte e tan fondo, 
que só me quedan preguntas, 
e me faltas ti.

E afogo na incerteza do saber
se te volverei ver. 


Dime vida, por qué?


VIDA!
por...                       ...que?




Comentarios

Entradas populares