Nº zero



Cómo controlar o impulso de amar?

a razón e o corazón,

mira os meus latexos

torpes, desacompasados

és a miña arritmia favorita

ás veces desexaría non ser capaz
ou mesmo optar por non facelo

apagar e encender sentimentos
cando vexo que só eles
me levan a caír ó precipicio

poder ser capaz de deter a fonte
dos meus ollos

desconectar os pensamentos

desprogramar a personalidade

e ser autosuficiente

e controlar as emocións

O ceo sabe de min
está gris e cincento

E as torres de Belvís míranme
desdeñosas

Esta cidade coñece a cor da
miña alma, e as súas pedras
sedentas de choiva
volven laiarse canda min

Quen engaiola o que o meu peito berra?

 Quen ousa xirar e xirar, como pedra muiñeira

todo o universo que me arrodea?

Xa non sei quén é o meu dono,
e é posible que non o teña.

Ogallá puidera ser quen de non amar.

Quen non ama, non sofre.

Escollo vivir.





Comentarios

Entradas populares